Неділя, 18.02.2018, 04:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Остап'євська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Педагогічна преса
Головна » 2018 » Січень » 19 » Провели тренінг для вчителів школи «Пошук форм і методів формування лідерської компетентності учнів під час навчально-виховного процесу».
11:56
Провели тренінг для вчителів школи «Пошук форм і методів формування лідерської компетентності учнів під час навчально-виховного процесу».

       Провели тренінг для вчителів школи «Пошук форм і методів формування лідерської компетентності учнів під час навчально-виховного процесу». Для цього сформували три групи під умовними назвами «Інструкція», «Демократія», «Вакуум». Завдання для всіх груп було одне – із запропонованих геометричних фігур виготовити аплікацію. Умови ж для кожної групи були різні: група «Демократія» мала можливість обговорювати свої дії, група «Вакуум» виконувала роботу мовчки, без жодних слів, група «Інструкція» виконувала розпорядження призначеного координатора. Виконавши роботу, вчителі в групах обговорили «+» і «-» даного способу реалізації даного проекту та озвучили колегам.

 

     Група «Демократія»

Позитивні сторони

Ризики

Цікавість для формування лідерської компетентності

-участь всіх членів групи в обговоренні проекту;

-можливість висловитися, запропонувати свої творчі ідеї;

-відбір найбільш оптимального вирішення реалізації проекту.

 

-ризик потонути у обговоренні ідеї проекту і так і не дійти до спільної думки;

-саме обговорення реалізації проекту забирає багато часу.

Даний спосіб реалізації проектів цікавий, коли немає обмеження в часі, коли є потреба у висловленні кожною дитиною власної думки, обґрунтуванні нею власної ідеї, він навчає пошуку компромісів, вибору найбільш оптимального способу реалізації задуманого проекту.

 

Група «Інструкція»

Позитивні сторони

Ризики

Цікавість для формування лідерської компетентності

-чіткий розподіл обов’язків між членами групи, здійснений призначеним координатором;

-швидкість виконання завдання;

-чіткість дій, їх послідовність.

-не враховуються творчість, креативність членів групи, їх індивідуальний підхід.

Якщо завдання потребує швидкого та чіткого виконання дій, щось на зразок виготовлення виробів за шаблонами, за інструкціями, приготування страв за рецептом та т.п., то призначається учень-координатор, який уже раніше продемонстрував свої лідерські та організаторські здібності, або вчитель бере цю роль на себе.

 

Група «Вакуум»

Позитивні сторони

Ризики

Цікавість для формування лідерської компетентності

-можливість проявити себе, не чекаючи вказівок та розпоряджень.

-непередбачуваність;

-ризик невиконаного завдання, через відсутність комунікації.

Цікавий спосіб продемонструвати дітям лідерські якості. Адже, якщо група пасивна, кожен чекає від іншого початку дій, то виникає ризик, що завдання так і не буде виконаним. Якщо ж члени групи активні, не бояться взяти ініціативу на себе, то дуже швидко діють, виходячи із ситуації, приймають рішення, а отже водночас і демонструють лідерські якості, і продовжують їх формувати та застосовувати. Цей спосіб реалізації проектів цікавий саме своєю непередбачуваністю, подоланням стереотипів.

 

 

     Тренінг був цікавий колегам-вчителям, бо, як показує час, інколи потрібно побути в якості дітей, зробити щось власними руками, поспілкуватися, підняти один одному настрій. Це було плідне професійне спілкування. А ще це стимул спробувати використати власні ідеї, які раптом народилися в процесі проведення даного тренінгу у роботі із вихованцями.

 

Переглядів: 33 | Додав: prepod | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz